• شهرک صنعتی بینالود، فاز یک، خیابان کوشا، پلاک 18.8

ساعات کاری

شنبه تا پنج شنبه 7 تا 17

پوشش های آبگریز

پوشش های آبگریز

بطور کلی، خاصیت آبگریزی (Hydrophobic) جزء خواص برگ‌های گیاهان در طبیعت بوده و موجب می‌گردد برگ‌های درختان  همواره سطحی تمیزی داشته باشند و آلودگی را جذب نکنند. در صنعت نیز، با الهام از طبیعت سال‌ها مطالعه و تحقیقات بر روی پوشش‌های آبگریز صورت پذیرفت تا در نهایت به کمک فناوری‌های نانو، دستیابی به این مهم محقق شد.

این محصول بصورت رنگ شفاف بر روی سطوح اعمال می‌گردد و خاصیت آبگریز ایجاد می‌نماید. این خاصیت موجب دفع آلودگی بر روی سطوح شده (اثر خود تمیز شوندگی) و از پخش شدن آب و سایر مایعات بر روی سطوح جلوگیری می‌کند. این نانو پوشش‌ها علاوه بر خواص مقاوم به خوردگی و ضدآب، در مقابل اشعه UV خورشید نیز مقاوم می‌باشند.

این پوشش‌ها امکان اجرا بر روی سطوح فلزات (آهن، آلومینیوم، فولاد زنگ نزن و …)، سنگ، چوب، شیشه، بتون و … را دارا می‌باشند. از جمله موارد کاربرد می‌توان به گاردریل بزرگراه‌ها، جدول خیابان‌ها، تابلوها راهنمای مسیر، مبلمان شهری، نماهای شیشه‌ای، کامپوزیت، آجری و … اشاره نمود. مواد اولیه فوق تولید کشور کره جنوبی است و با کیفیت بسیار عالی، پاسخگوی نیاز مشتریان در زمینه پوشش‌های آب گریز و ضد غبار است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.